Klaar om te gaan!

21 juni 2022 - Amsterdam, Nederland

We zijn er klaar voor! Door een buurman zijn we naar het station gebracht (scheelde weer een taxi) en in de trein gestapt naar Schiphol. Nog geen 5 minuten in de trein en er werd al een vluchtvertraging doorgegeven. Ach, we hebben de tijd 😉. Onze tassen puilen uit van de bagage. We hadden het vast ook met minder kunnen doen, maar het hebben van een keuze is wel erg fijn i.p.v. heel vaak moeten wassen. Dat het  betekend niet omvallen anders kom ik niet weer overeind 🐢 is dan maar even zo 😄 We vliegen straks naar Curaçao waar we een weekje blijven en dan door naar Colombia. Voor nu gaan we relaxen en wachten op de vlucht.

Hasta luego!

3. Jos:
    Fijne tijd gewenst
  4. Mark Twickler:
    21 juni 2022
    Ik ga je blogs weer lezen! Heel veel plezier jullie.
    Geniet er van!
  5. Huub Joosten:
    22 juni 2022
    Hallo Bert en Ilona,
    Veel plezier op jullie (wereld)reis.
    Fijne tijd gewenst.
  6. H&H:
    29 juni 2022
    Maken jullie de tropische storm nog mee op Curaçao of zijn jullie al weer een land verder?
  7. Bert Koelman:
    29 juni 2022
    Hey Hindrik/Heleen, zouden vandaag om 18:20 vliegen. Nu is er net een avondklok ingesteld ivm met de storm. Die is was om 20.00 maar nu verplaatst naar 11.00 vanochtend. Krijgen net door dat de vlucht geannuleerd is. En we mogen het effe uitzitten tot vrijdag. Nu enkel wat regen en beetje wind. Heb de powerbank vol, hoofdlamp en water bij de hand dus wie doet ons wat :-)