The Big Trip Down Under

24 augustus 2018

Yes! Onze eerste grote reis samen komt eraan 😍 Toen we de tickets hadden geboekt leek het nog zover weg en nu is het al bijna zo ver. Nog precies een week en dan gaan we richting Schiphol voor onze grote trip naar de onderste helft van deze aardbol. In drie maanden willen we van Adelaide in het zuiden van Australië, dwars oversteken door het rode niks naar Darwin. Vervolgens gaat de trip linksom verder naar Broome en uiteindelijk verwachten we te eindigen in Perth. Om die ca. 8000+ km af te leggen, hopen we in Adelaide een redelijke 4x4 op de kop te kunnen tikken. Wat kampeerspullen aanschaffen en de bush in. Maar eerst hebben we op de heenweg nog een tussenstop op Bali van een week. Op scooters gaan we een deel van de binnenlanden van Bali verkennen, genieten van de natuur, lekker Indonesisch eten en een beetje luxe hier en daar. Daarna wordt het in Australië namelijk 'afzien' in een tentje waar we bij een zelfgemaakt kampvuur ons eten moeten klaarmaken. Kan niet wachten!

Zoals gebruikelijk probeer ik deze blog zoveel mogelijk bij te houden, zodat thuis ook een beetje op de hoogte blijft van waar we uithangen en wat we aan het doen zijn.

Tot de volgende post!

p.s. mocht je willen weten wanneer er een nieuw bericht is geplaatst, kun je hier rechts je e-mailadres invullen. Geen spam niks, je krijgt alleen een mailtje dat er een nieuwe post is geplaatst.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Martha en Piet:
    WAUW wat een belevenis.
    Leuk hoor.
    Wij wensen jullie een hele fijne vakantie toe.
    Geniet er van👍

Groetjes Martha en Piet
  2. Warna:
    24 augustus 2018
    Spannend hoor zo'n avontuurlijke reis.
    We hopen dat jullie er erg van gaan genieten.

Hele fijne vakantie

Groetjes Geert en Warna
  3. Fanny:
    24 augustus 2018
    Heel veel plezier en alvast een goede reis naar down under✈️
  4. Marcel:
    24 augustus 2018
    Alvast een hele goede reis! geniet ervan!
    Veel liefs Marcel, Kim en Thomas
  5. Mirjam:
    24 augustus 2018
    Wat een superleuke route! Ik ga jullie zeker volgen!!
  6. Mark:
    25 augustus 2018
    Heel veel plezier gewenst! Geniet ervan.
    Groet Mark
  7. Trijntje:
    Hallo Bert en Ilona,
    Wij wensen jullie een hele fijne vakantie .
    Leuk dat we zo een beetje mee genieten kunnen.
    Groetjes Wim en Trijntje.
  8. Annemarie:
    Hoi Bert en Ilona,

Heel veel plezier en een goede reis!
    Leuk dat we jullie via deze weg kunnen volgen, met jullie spannende avontuur.

Groetjes Willem, Annemarie en een dikke knuffel van Elize.
  9. Bert en Ilona:
    25 augustus 2018
    Bedankt voor jullie leuke berichtjes allemaal!
  10. H&H:
    30 augustus 2018
    Heel veel plezier op jullie “big trip” down under.
    Leuk om jullie zo te kunnen volgen! We zijn benieuwd naar jullie belevenissen!
    Misschien kunnen we nog inspiratie opdoen voor onze reizen!

Groetjes Hindrik en Heleen