Een nieuw tripje

20 september 2017 - Emmen, Nederland

Wat een fantastisch jaar is 2017 tot zover met bijna alleen maar hoogtepunten. En we zijn nog maar op driekwart... Begin dit jaar heb ik een onvergetelijke reis door Colombia en Mexico gemaakt, in mei ben ik een week naar Ierland geweest en nu staat een citytrip New York met een uitstapje naar de Niagara Falls voor de deur. Ik kijk er ontzettend naar uit en het bijzondere is, is dat ik niet alleen ga maar met mijn lieve vriendje ;-) Wie had dat ooit gedacht? Ik een half jaar geleden in ieder geval nog niet haha. Wat kunnen dingen dan ineens, in hele positieve zin, veranderen. Een paar weken geleden zijn we met z'n tweetjes naar de Ardennen geweest kamperen. Dat ging prima en zelfs de tent opzetten ging zonder dat er gewonden zijn gevallen ;-p Dus New York wordt vast super! En anders heb ik de vluchtgegevens in bezit...

Na twee drukke weken is het nu nog de tassen inpakken en vliegen we vrijdag vanaf Düsseldorf naar New York. The Big Apple ontdekken. Hier blijven we zes nachten om vervolgens met een auto naar de Niagara Falls in Canada te rijden onder het mom van: als we toch 'in de buurt' zijn. We hebben een hotel gevonden in hartje NY, dus ik verwacht dat we veel wandelkilometers maken naar alle wijken en sights in de stad. Her en der al wat tips opgedaan van mensen die er al zijn geweest en verder wordt het vooral weer genieten van nieuwe indrukken.
Hoewel het een relatief kort tripje is, probeer ik toch weer wat van onze belevenissen op te schrijven.

Dus voor de leesliefhebbers, reizigers die info zoeken en andere volgers: Tot vanuit NY!

Liefs Ilona

1. Richelle:
    20 september 2017
    Heel veel plezier met zn tweeën! Enne, niet alleen van de omgeving genieten he! 😉😉
  2. Gerrit:
    20 september 2017
    wat goed nieuws man, geniet er lekker van en de Falls zijn prachtig. Wel erg toeristisch maar toch indrukwekkend. Geniet er van.
  3. Mark:
    22 september 2017